Thursday, May 3, 2007

Jurnal de impresii

In perioada 18-22 aprilie 2007, a avut loc editia a XV-a a expozitiei de carte:LIBREX 2007, la Palatul Culturii, Iasi.
In dupa-amiaza primei zile am hotarat sa merg si eu sa vad noutatile fiecarei edituri. Am ramas placut surprinsa de cele vazute; fiecare editura avea reduceri de la 10% la 50%. Multe titluri mi-au trezit interesul, insa pretul era destul de ridicat; eu personal abia am reusit sa-mi cumpar ceva de la Editura Trinitas.
Organizarea mi s-a parut destul de buna, dar ceea ce m-a intristat a fost transparenta de pe holurile Palatului, care sugereaza faptul ca adolescentii actuali nu mai citesc cum o faceau pe timpuri; in anii din urma abia te strecurai printre standuri. Oricum oferte erau numeroase, clienti... mai putini. La fiecare editura beneficiai de multa amabilitate, explicatii cu privire la noile aparitii si diferite pliante/semne de carte/catalogul editurii. Au avut loc si lansari de carte, dar n-am prticipat, ci doar am auzit.
Recunosc ca am mers la indrumarea d-nei profesor Elena Manuca, dar nu am avut decat de castigat; acum nu regret ca "am pierdut timpul", cum ar spune multi.

No comments: